مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-09اقتصادي

فارس من| مافیای میدان الغدیر مانع راه اندازی میدان تره بار اهواز است


یکی از سرمایه گذران میدان میوه وتره بار اهواز گفت: وقتی دلالان و مافیاهای غیربومی از فروش چندبرابری میوه وتره بار در میدان الغدیر سود می برند اجازه راه اندازی میدان تره بار اهواز را نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار راه اندازی میدان تره بار اهواز شدند.

این کمپین با عنوان فارس من ثبت شده است.

در حالی که حذف فاصله ی مکانی و زمانی بین خریداران و تولیدکنندگان اعم از کشاورزان و باغداران، کاهش اختلاف قیمت و حذف واسطه گری و دلالی از مزایای مهم راه اندازی میدان میوه وتره بار مرکزی اهواز است اما از سوی اعضای شورای شهر و مسوولان شهرداری اهواز اراده ای برای تحقق این خواست مردمی وجود ندارد تا همچنان میدان میوه و تره بار الغدیر یکه تازِ دلالی در عرضه میوه و تره بار در کلان شهر اهواز باقی بماند.

فرآیند احداث میدان مرکزی تره بار اهواز به عنوان یکی از بزرگترین میادین تره بار جنوب غرب کشور با دارا بودن440 غرفه چهار سال قبل توسط بخش خصوصی و بدون حمایت نهادهای دولتی آغاز شد و علی رغم اینکه 250 نفر در این طرح سرمایه گذاری کرده اند تا کنون هیچ اقدام عملی از سوی مسوولان شهر اهواز برای اعطای مجوزها ی مربوطه و راه اندازی این مجموعه دیده نشده و  این سرمایه عظیم در حال نابودی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مافیای میدان الغدیر مانع راه اندازی میدان تره بار اهواز است

فارس من| مافیای میدان الغدیر مانع راه اندازی میدان تره بار اهواز است